Edición de «Posession»
Ir a la navegación
Ir a la búsqueda
Advertencia: no has iniciado sesión. Tu dirección IP se hará pública si haces cualquier edición. Si inicias sesión o creas una cuenta, tus ediciones se atribuirán a tu nombre de usuario, además de otros beneficios.
Puedes deshacer la edición. Antes de deshacer la edición, comprueba la siguiente comparación para verificar que realmente es lo que quieres hacer, y entonces guarda los cambios para así efectuar la reversión.
Revisión actual | Tu texto | ||
Línea 3: | Línea 3: | ||
As soon as we enter through the Gothic looking for the Romanesque, the bread that bleeds catches our attention. It looks like a giant coin, coming out of a woman's throat, or cutting her neck. It is too early in the history of the image to know today if it enters or leaves its body and feels like it has been in between forever. | As soon as we enter through the Gothic looking for the Romanesque, the bread that bleeds catches our attention. It looks like a giant coin, coming out of a woman's throat, or cutting her neck. It is too early in the history of the image to know today if it enters or leaves its body and feels like it has been in between forever. | ||
− | Transmutation: bread that bleeds shows that it is flesh because it bleeds. | + | Transmutation: bread that bleeds shows that it is flesh because it bleeds. Just like the body that bleeds. |